
Η λογική του τετραγώνου με οδηγεί για άλλη μια φορά στην επεξήγηση της επιλογής του σχήματος και την κωδικοποίηση της φόρμας μιας polaroad. Ο συνδυασμός δηλαδή των λέξεων Polaroid και Road.
Το φορμά, το τετράγωνο που εξελίσσεται από τον K. Malevich της ρώσικής avant-garde και του σουπρεματισμού μέχρι το art deco, το destijl του P. Mondrian και του T. Van Doesburg αλλά και τους συνεχιστές του, στον αφαιρετικού εξπρεσιονισμού όπως τον αγαπημένο M. Rothko και τον B.Newman . Εισβάλει σαν ένα δυνατό σχήμα με ισάριθμες και ισάξιες αναλογίες, με την λογική της ισότητας, της όμοιας αλλά και ανόμοιας αντιμετώπισης από όλες τις γωνίες παρατήρησης.
Εικόνες από μέρη που περπάτησα, άλλοτε που φωτογράφησα αυθόρμητα, στημένα και άλλες φορές που σήκωσα τη μηχανή τυχαία αλλά το αποτέλεσμα με γοήτευσε, ναι δεν ντρέπομαι να το ομολογήσω.
Σε λήψεις με καρέ 4:3 που με επεξεργασία έγινε 3:3 γιατί οι polaroads δεν είναι αναλογικού φορμά, αλλά ψηφιακής επεξεργασίας.
Στο χαμένο λοιπόν 1:3 που δεν εμφανίζεται, στο Τ19, στα άσπρα και μαύρα τετράγωνα μιας σκακιέρας, στο εξώφυλλο του βινυλίου και κατ’ επέκταση του CD, στην τετράγωνη λογική, στο τετράγωνο που ονειρεύεται να γίνει κύκλος, στη ματιά μιας διοπτικής ρεφλέξ και της ομορφιάς του 6Χ6 καρέ της, αλλά και σε όλους εσάς που εντοπίζετε τυχαία μια polaroad στο δρόμο σας.
Σας ανήκει μα ίσως ακολουθήσουν κι άλλες.
Το φορμά, το τετράγωνο που εξελίσσεται από τον K. Malevich της ρώσικής avant-garde και του σουπρεματισμού μέχρι το art deco, το destijl του P. Mondrian και του T. Van Doesburg αλλά και τους συνεχιστές του, στον αφαιρετικού εξπρεσιονισμού όπως τον αγαπημένο M. Rothko και τον B.Newman . Εισβάλει σαν ένα δυνατό σχήμα με ισάριθμες και ισάξιες αναλογίες, με την λογική της ισότητας, της όμοιας αλλά και ανόμοιας αντιμετώπισης από όλες τις γωνίες παρατήρησης.
Εικόνες από μέρη που περπάτησα, άλλοτε που φωτογράφησα αυθόρμητα, στημένα και άλλες φορές που σήκωσα τη μηχανή τυχαία αλλά το αποτέλεσμα με γοήτευσε, ναι δεν ντρέπομαι να το ομολογήσω.
Σε λήψεις με καρέ 4:3 που με επεξεργασία έγινε 3:3 γιατί οι polaroads δεν είναι αναλογικού φορμά, αλλά ψηφιακής επεξεργασίας.
Στο χαμένο λοιπόν 1:3 που δεν εμφανίζεται, στο Τ19, στα άσπρα και μαύρα τετράγωνα μιας σκακιέρας, στο εξώφυλλο του βινυλίου και κατ’ επέκταση του CD, στην τετράγωνη λογική, στο τετράγωνο που ονειρεύεται να γίνει κύκλος, στη ματιά μιας διοπτικής ρεφλέξ και της ομορφιάς του 6Χ6 καρέ της, αλλά και σε όλους εσάς που εντοπίζετε τυχαία μια polaroad στο δρόμο σας.
Σας ανήκει μα ίσως ακολουθήσουν κι άλλες.
No comments:
Post a Comment